Deep Learning in Spielen und Animationen: Prinzipien und Anwendungen
Ø 0.0
0 Bewertungen
58,99 €
It gives us the idea that AI can also be applied in gaming, and there are limited textbooks in this area. Also, each chapter follows a similar structure so that students, teachers, and industry experts can orientate themselves within the text.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781032139302
-
UPC:9781032139302
-
ISBN:9781032139302
-
Format:Paperback, 156 pages
-
Author:Vikas Chaudhary (Edited by)
-
Book Title:Deep Learning in Gaming and Animations: Principles
-
Item Height:1 cm
-
Item Length:23.4 cm
-
Item Weight:0.26 kg
-
Item Width:15.6 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:CRC Press
-
Economy Shipping from outside:eBay SpeedPAK Economy 16,34 EUR - Lieferung zwischen 17. July 2025 und 30. July 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Niederlande, Singapur
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Afghanistan , Armenien , Indien , Russische Föderation , Amerikanisch-Samoa , Französisch-Polynesien , Guam , Palau , Indonesien , ... und weitere