Ethik und Biomacht im Neuromarketing: Ein Rahmen für einen ethischen Ansatz zur
Ø 0.0
0 Bewertungen
68,16 €
· Chapter Three: Foucault and Biopower. In describing and pursuing the analysis, I conceptually expand and extend of Foucault's thinking into the areas of CNNM technoscience. · Chapter Four: Biopower in an Empty Suit.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9783031185489
-
UPC:9783031185489
-
ISBN:9783031185489
-
Format:Hardback, 167 pages, 2023 Edition
-
Author:Penrod, Joshua
-
Book Title:Ethics and Biopower in Neuromarketing: A Framework
-
Item Height:1.1 cm
-
Item Length:21 cm
-
Item Weight:0.36 kg
-
Item Width:14.8 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Palgrave MacMillan
-
Economy Shipping from outside:eBay SpeedPAK Economy 7,08 EUR - Lieferung zwischen 14. July 2025 und 25. July 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Kanada, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Singapur, Neuseeland, Polen, Belgien, Niederlande, Norwegen, Schweden, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Anguilla , Antigua und Barbuda , Aruba , Bahamas , Puerto Rico , Guyana , Afghanistan , Armenien , Indien , ... und weitere