Marketing Management, Kotler und Keller, Global Edition, PB, Pearson, 2002, sehr guter Zustand
Ø 0.0
0 Bewertungen
28,84 €
Philip Kotler is one of the world's leading authors in Marketing. Pearson MyLab® Marketing is not included. Publisher : Pearson. It will challenge your critical thinking and analytical skills with universal practical applications, covering a wider spectrum of products, services, and marketing strategies.
Jetzt bei Ebay:
-
Publication Year:2002
-
Format:Paperback
-
Language:English
-
Book Title:Marketing Management, Global Edition
-
Author:Philip Kotler
-
Genre:Management
-
Publisher:Pearson
-
Topic:Marketing
-
ISBN:9781292404813
-
Expressversand:International Priority Shipping 11,43 EUR - Lieferung zwischen 28. July 2025 und 01. August 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaimaninseln, Dominica, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabien, Südafrika, Vereinigte Arabische Emirate, Ukraine, Chile, Bahamas, Kolumbien, Costa Rica, Dominikanische Republik, Guatemala, Honduras, Jamaika, Kuwait, Panama, Philippinen, Katar, El Salvador, Trinidad und Tobago,
-
Versand ausgeschlossen:Afghanistan , Libyen , Nauru , Somalia , Jemen , Iran , Russische Föderation