Rules of the Game in Social Relationships | Josef Pieper | englisch
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This book began life in 1933 as a small book produced in a sociological research institute and was encumbered, not surprisingly, with unwieldy academic jargon. Amazed by the naivety of Frisch's claim, Pieper set about defining three types of social interaction and describing how they function.
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EAN:9781587317415
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ISBN:1587317419
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Marke:Markenlos
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Format:BC
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Produktart:kartoniert
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Sprache:englisch
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Literarische Bewegung:Importe
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Autor:St. Augustine's Press
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Spieletitel:Rules of the Game in Social Relationships
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Literarische Gattung:Importe
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Buchtitel:Rules of the Game in Social Relationships
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Übersetzung:Dan Farrelly
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Höhe:7
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Breite:142
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Anzahl der Seiten:72
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Unterkategorie:Philosophie
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Thematik:Soziologie
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Länge:215
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Gewicht:111
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Kategorie:Soziologie
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Titel:Rules of the Game in Social Relationships
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Genre:Importe
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Teiletyp:BUCH
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Anzahl der Einheiten:72
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