Werbung und Branding: Konzepte, Methoden, Tools und Anwendungen,
Ø 0.0
0 Bewertungen
318,62 €
Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, VOL 3 by Business Science Reference Ships from AU Supplier Related Searches: Advertising Books Format: Hardback Dimensions: 27.9 x 21.6 x 3.5 centimetres Weight: 1.76 kg
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781668428733
-
UPC:9781668428733
-
ISBN:9781668428733
-
Format:Hardback, 644 pages
-
Author:Information Reso Management Association (Edited by
-
Book Title:Advertising and Branding: Concepts, Methodologies,
-
Item Height:3.5 cm
-
Item Length:27.9 cm
-
Item Weight:1.76 kg
-
Item Width:21.6 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Business Science Reference
-
Economy Shipping from outside:eBay SpeedPAK Economy 6,64 EUR - Lieferung zwischen 14. July 2025 und 25. July 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Kanada, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Singapur, Neuseeland, Polen, Belgien, Niederlande, Norwegen, Schweden, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Indonesien , Malaysia , Thailand , Israel , Türkei , Algerien , Angola , Burkina Faso , Kongo, Demokratische Republik , ... und weitere